Şok ölüm! Otomobilde cinsel ilişkiye girerken...

ABD’nin Kentucky eyaletinde bir çiftin, otomobilde sevişirken karbon monoksit zehirlenmesi sonucu hayatını kaybettiği öne sürüldü.

 Şok ölüm!  Otomobilde cinsel ilişkiye girerken...
- A +

 

Polisten yapılan açıklamaya göre; David Long (31) ve Violet Illes (24), yaklaşık 90 dakika otomobilin içinde kaldı ve hava soğuk olduğu için kontak kapamadı. Paslı egzoz borusundan sızan öldürücü karbon monoksit gazı aracın içine dolunca da çift zehirlenerek öldü.

The Mirror’ın haberine göre; David Long’un kardeşi Kevin, çifti, oğlunu sabah durağa bırakırken 06:40’da otomobilin içerisinde baygın vaziyette buldu. WCPO televizyonuna konuşan Long, “Ağabeyimi dışarı çıkarıp kalp masajı yaptım. Telefonda doktorlar nasıl yapacağımı tarif ediyordu” dedi.

New York Daily News'e konuşan bir polis şefi ise çiftin seviştiği yönündeki iddiaları yalanlarken, "Sadece uyuyorlardı" dedi.

Long ve iki küçük çocuğu olduğu öğrenilen Illes’in uyuşturucu ya da alkol alıp almadıkları toksikoloji raporu sonucu belli olacak.

Öte yandan, trajik olay sonucu hayatını kaybeden çiftin aileleri, cenaze masrafları için yardım kampanyası başlatı.

Yorum Ekle

İlgili Haberler